Maturën shtetërore sot i nënshtrohen gjithsej 15.620 nxënës, ndërsa rezultatet për këtë provim do të shpallen më 10 qershor nga Qendra Shtetërore e Provimeve, njoftoi sot ministri i Arsimit dhe Shkencës Jeton Shaqiri në fillim të provimit në “Ibrahim Temo”. “Shkolla e mesme në Strugë.

Sot nxënësit nga viti i katërt i nënshtrohen provimit të parë të jashtëm, periudha e ardhshme do të jetë e dyta, kështu që vazhdojnë me dy provime të brendshme dhe përgatitjen e detyrës projektuese, ka theksuar Shaqiri.

Pas përfundimit të provimit të maturës shtetërore, ai bëri të ditur se Ministria përkatëse do t’i kërkojë Qeverisë plotësimin e kërkesave të Sindikatës së Nxënësve të Shkollave të Mesme, që për pranimin në universitete të merret parasysh një nga provimet e jashtme ose të parët. por edhe të merret parasysh vlera në procesin e regjistrimit të studentëve në varësi të provimeve të jashtme dhe të brendshme. Ai beson se kjo kërkesë do të realizohet sepse është e të gjithë gjimnazistëve.

Sipas tij, me konceptin e ri të kombinimit të lëndëve deri më tani nuk kanë pasur probleme në klasën e pestë dhe ka treguar se projekti do të vazhdojë.

Pas pakënaqësive të shprehura nga Sindikata e Pavarur, mund të them se në analizat e Byrosë për Zhvillimin e Arsimit që kemi bërë në krahasim me konceptimin e vjetër me atë të ri, kësaj radhe kemi ndërthurur lëndët vetëm në klasën e gjashtë. Kjo do të thotë se me konceptin e ri deri më tani nuk kemi pasur probleme në klasën e pestë dhe do të vazhdojmë. Garantoj se nuk do të kemi asnjë problem, tha Shaqiri duke iu përgjigjur pyetjeve të gazetarëve.

Ai beson se mësimdhënësit e gjeografisë për klasën e gjashtë do të kenë të njëjtin numër mësimesh si më parë.

Koncepti i ri për arsimin fillor vazhdon edhe në klasat e shtatë, tetë dhe të nëntë. Si ministër i kam kërkuar Byrosë së Zhvillimit të Arsimit që të simulojë një orar se si duhet të duket para 1 shtatorit në të gjitha shkollat ​​dhe si duhet të duket në pjesën e moduleve që do të mësohen nga mësuesit, në mënyrën e realizimit. mësimdhënie në tre lloje shkollash të mëdha, të mesme dhe të vogla. Do t’i paraqes edhe këto analiza dhe do të siguroj sërish se vendimin do ta marrim kolektivisht. Ne kemi qenë gjithmonë të hapur për dialog, sqaroi ministrja e Arsimit dhe Shkencës.

Ai tregoi se nëse analizat për vitin e ardhshëm shkollor tregojnë se priten pasoja më të mëdha, ato janë të gatshme dhe të hapura për diskutim dhe premtoi se nuk do të lejojë pasoja për stafin mësimdhënës.

Në pyetjen e një gazetari për vërejtjen e ekspertit se numri i studentëve ekselentë është dyfishuar, nëse duhen reforma, Shaqiri tha se reformat janë duke u zhvilluar, disa prej të cilave i mirëpret, e për disa ka rezerva.

Një pjesë e reformës në arsimin fillor, koncepti i ri që bashkon lëndët, për një lëndë do të ligjërohet nga tre pedagogë dhe mënyra se si e themi këtë përfshihet në atë proces reformash, çdo reformë nga çdo vend apo nga vendet më të zhvilluara evropiane. Një mesazh si për prindërit ashtu edhe për stafin pedagogjik se gjithmonë kemi nevojë për nota reale, pse ata që zbatojnë reformën dhe sfidojnë procesin e vlerësimit të jenë real. Unë dua që të gjitha ato nota të jenë reale, të mos përsëritet e njëjta situatë nga viti i kaluar në një shkollë të Shkupit ku nxënësit në provimin pranues nuk i kanë marrë rezultatet që i kishin marrë më parë. Për faktin se periudha ishte e shkurtër, materiali ishte i gjerë, pranova se ishin disa nga arsyet, përfundoi Shaqiri.