Hapja e rrugëve nuk është për qejf, por për punë, tha partia në pushtet.
Partia në pushtet VMRO-DPMNE reagoi ndaj adresimit të LSDM-së opozitare në lidhje me përfundimin e rrugës përmes Grykës së Farishtës, pjesë e autostradës Drenovë – Gradsko. Partia në pushtet thotë se kur LSDM flet për projekte infrastrukturore, qytetarët së pari kujtojnë tuba, daulle dhe një argëtim.
“Argëtimi është e vetmja gjë që LSDM di të bëjë kur bëhet fjalë për projekte kapitale infrastrukturore”, thuhet në deklaratën e VMRO-DPMNE-së, e cila kujton momentin kur, siç thonë ata, “ekipi i LSDM-së hyri në tunel me kanaçen e teneqes gjatë hapjes së autostradës së përfunduar Demir Kapi – Smokvicë”.
Ata pretendojnë se partia opozitare ka mbajtur prapa projektet që trashëgoi, duke përmendur si shembull se autostrada Miladinovci-Shtip ishte gati, por “LSDM e mbajti prapa për 2 vjet sepse u duhej vetëm të instalonin sinjalistikë”.
“Por nuk mund të zemërohesh me ta – ata dinë kaq shumë dhe janë kaq të aftë”, thonë nga VMRO-DPMNE, duke shtuar se projektet nuk i përkasin asnjë partie, por po zbatohen në dobi të qytetarëve.
Partia thekson se qeveria e udhëhequr nga VMRO-DPMNE është “e përkushtuar dhe punon intensivisht në zbatimin e projekteve të infrastrukturës kapitale”, duke përmendur vënien në punë të autostradave Stracin-Kriva Palanka dhe Gradsko-Drenovë, si dhe ndërtimin e pjesës më të vështirë të asaj pjese – Grykës së Farishtës.
Paralelisht, thotë VMRO-DPMNE, po punohet në Korridoret 8 dhe 10D, dhe është planifikuar edhe ndërtimi i një autostrade nga Tabanovca në Gjevgjeli.
“Qeveria, e udhëhequr nga VMRO-DPMNE, po hedh dhe po ndërton themelet e ndryshimit. Koha e Maqedonisë po vjen”, përfundon partia në pushtet.
Reagimi i VMRO-DPMNE-së vjen pas deklaratës së deputetit të LSDM-së, Mile Taleski, i cili pohon se partia opozitare është veçanërisht e kënaqur që shënon përfundimin e rrugës përmes Grykës së Farishtës – pjesë e autostradës nga Drenovo në Gradsko, duke e quajtur atë “një projekt me rëndësi të jashtëzakonshme për Prilepin, Manastirin, Resnjën dhe të gjithë rajonin e Pellagonisë”.
– Jemi krenarë sepse LSDM përfundoi mbi 90% të punës në këtë projekt gjatë mandatit të saj. U përfunduan dy tunele me vlerë rreth 6 milionë euro, u asfaltua mbi 95% e rrugës, u ndërtuan të gjithë elementët kryesorë strukturorë: 21 ura, 11 mure mbajtëse, 15 kanale, 1 viadukt, 1 galeri – tha ai.
Sipas tij, projekti – me vlerë mbi 33 milionë euro dhe 10.2 kilometra i gjatë – “u përfundua nga Qeveria e LSDM-së”, dhe VMRO-DPMNE “arriti të riparojë një rrëshqitje toke, të instalojë 10 metra beton, një pjesë të sinjalistikës dhe gardhet në një vit të tërë”.
– Dhe gjëja më e rëndësishme për ta – të zbukurohen me pendët e të tjerëve, të bëjnë fotografi para kamerave dhe ta paraqesin këtë projekt si të tyrin – tha ai, por shtoi se është ende një lajm i mirë që rruga më në fund u përfundua dhe falënderoi punëtorët e ndërtimit, inxhinierët, projektuesit dhe të gjithë të tjerët që punuan dhe morën pjesë në realizimin e projektit.
Comments are closed for this post.