Zëvendëskryeministri dhe ministri i Transportit, Aleksandar Nikolloski, në një dalje në televizionin Sitel, bëri të ditur se linja hekurudhore Shkup – Kumanovë është rivendosur. Pas një periudhe të gjatë ngecjeje të plotë, më në fund qytetarët morën transport të shpejtë dhe efikas ndërmjet dy qyteteve.
Situata në hekurudhat e Maqedonisë ishte jashtëzakonisht e keqe. Është e vërtetë që Maqedonia kishte trena në shekullin e 19-të, në kohën e Perandorisë Osmane, dhe në shekullin e 21-të mbeti pa to. “Por tani kemi përsëri një sistem transporti funksional”, tha Nikolloski.
Linja e re mundëson udhëtimin nga Shkupi në Kumanovë për 41 minuta, që është dukshëm më i shpejtë se transporti me autobus, i cili zgjat rreth një orë e 15 minuta, si dhe se udhëtimi me veturë, që përfshin kohë shtesë për parkim dhe bllokime të mundshme të trafikut.
Trafiku hekurudhor në Maqedoni rikthehet në funksion: Nga 0 në 6 lokomotiva pasagjerësh dhe 8 mallra Nikolloski theksoi se Maqedonia vetëm një vit më parë nuk kishte asnjë lokomotivë aktive, gjë që e bëri vendin të padukshëm për transportin ndërkombëtar të mallrave.
“Me qeverinë e mëparshme, hekurudhat maqedonase ishin jofunksionale – kishim 26 trena mallrash, por pa lokomotiva për t’i tërhequr. Për shkak të kësaj, kompanitë e ngarkesave u detyruan të udhëtonin 350 kilometra më shumë nëpër Bullgari dhe trafiku i pasagjerëve ishte pothuajse inekzistent”, shpjegoi ai.
Sot, situata është përmirësuar ndjeshëm:
6 trena aktivë të pasagjerëve
8 lokomotiva aktive mallrash
Kjo, sipas ministrit, mundëson trafik të mirë hekurudhor dhe krijon bazë për zhvillim të mëtejshëm.
Ministria e Transportit dhe Lidhjeve po punon për rinovimin dhe zgjerimin e rrjetit hekurudhor në të gjithë vendin. Sipas Nikolloskit, janë planifikuar trena më të shpeshtë drejt Manastirit dhe Prilepit, si dhe vendosja e linjave ndërqytetëse për në Tetovë, Gostivar, Shtip dhe Koçan.
Për sa i përket rezultateve ekonomike, ministri tregoi se krahasimi ndërmjet tremujorit të fundit të vitit 2024 dhe 2023 tregon:
Rritje 75% në transportin e mallrave, që sjell më shumë të ardhura në hekurudhë.
Rritje 37% e numrit të pasagjerëve.
“Sigurisht, kjo është larg idealit, por në vetëm 6-7 muaj kemi bërë përparim të madh”. “Në vitet në vijim do të punojmë edhe më shumë për modernizim të plotë”, shtoi Nikolloski.
Ministri theksoi rëndësinë e lidhjes hekurudhore me Bullgarinë, si pjesë kyçe e Korridorit 8.
“Ka përfunduar pjesa e parë prej 31 km nga Kumanova në Beljakovc”. “Aktivisht po punohet në të dytin prej 34 km nga Beljakovca deri në hyrje të Kriva Pallankës dhe presim që së shpejti të zgjidhet edhe pjesa e tretë në marrëveshje me Qeverinë bullgare”, tha Nikolloski.
Në lidhje me marrëdhëniet me Bullgarinë, ai theksoi se bisedimet tani po zhvillohen në nivel teknik, jo politik.
“Verën e kaluar theksova problemet teknike me hekurudhën, por tema u politizua. Tani, Bullgaria ishte në periudhën parazgjedhore, pasionet u qetësuan dhe e kuptuan se kishim të drejtë. “Ne kemi formuar një komision me Ministrinë e Financave dhe Hekurudhat e Maqedonisë dhe po kërkojmë një angazhim të qartë nga Bullgaria për të investuar në projekt,” shpjegoi ai.
Pala maqedonase këmbëngul në tre kushte themelore për përfundimin e hekurudhës deri në Sofje:
Ndërtimi i një tuneli të plotë, jo gjysmë të përfunduar, siç ishte planifikuar fillimisht. Bullgaria të përfundojë pjesën e saj të hekurudhës dhe të rivendosë infrastrukturën ekzistuese. Rishikimi i çmimit, pasi projekti është shumë i shtrenjtë në formën e tij aktuale.
Objektivi – Shkup – Sofje – Burgas në kuadër të Korridorit 8 Ministri theksoi se qëllimi nuk është vetëm lidhja hekurudhore nga Shkupi në Kriva Pallankë, pasi që tashmë ekziston.
Çështja është që të lidhet Shkup – Sofje – Burgas, që do të mundësojë Korridorin 8 plotësisht funksional në anën lindore”, përfundoi Nikoloski.
Comments are closed for this post.