Fillimisht dua të them se është mirë që ndodhi ky takim drejtues, sepse ka një lloj komunikimi. Më duhet të pranoj se deri më tani nuk ka pasur asnjë lloj komunikimi pavarësisht spekulimeve të shumta në opinion që ka pasur, theksoi kreu i opozitës pas takimit.

Së dyti, dua të theksoj dhe rikonfirmoj qëndrimin e VMRO-DPMNE-së dhe grupit parlamentar të koalicionit të udhëhequr nga VMRO-DPMNE, i cili pas një viti mbetet i njëjtë dhe i pandryshuar, pavarësisht spekulimeve të shumta që media të caktuara kanë publikuar në opinion se Janë siguruar 80 deputetë, se po negociohet me kaq deputetë etj.

44 deputetë të koalicionit të udhëhequr nga VMRO-DPMNE qëndrojnë në pozitë së bashku me kryesinë e partisë, së bashku me koalicionin e udhëhequr nga VMRO-DPMNE; Qëndrojmë në qëndrimin se ndryshimet kushtetuese nën diktimin bullgar në këtë mënyrë, në këto rrethana, nuk do t’i mbështesim, u tha shumë qartë në takimin e sotëm me Kovaçevskin.

E thashë pak më parë se korniza e negociatave me ato kushte për VMRO-DPMNE-në është e papranueshme, por edhe për shumicën dërrmuese të qytetarëve të Maqedonisë, sepse në ato kushte nuk do të jemi kurrë pjesë e BE-së, edhe pse e kemi merituar ndoshta shumë më herët dhe shumë. përpara kombeve të tjera që janë tashmë atje.

Në takimin e sotëm, i cili zgjati një orë e gjysmë, diskutuam për propozimet e z. Kovaçevski, nga të cilët do të veçoja njërin dhe ky është si vijon: ai propozoi që të fillojë një diskutim në Kuvend dhe praktikisht me dy të tretat të votave për ndryshimin e Kushtetutës dhe më pas formimin e Qeverisë në të cilën pesë nga dhjetë portofolet që aktualisht menaxhon LSDM-ja duhet t’i jepen VMRO-DPMNE-së.

Që të përfundojnë ndryshimet kushtetuese do të thotë të kalojë faza e dytë dhe faza e tretë, që praktikisht të fillojë procesi i negociatave, sepse një vit më parë ishim të bindur se kishte filluar dhe sot morëm konfirmimin se procesi negociatat nuk kanë filluar. Të fillojë procesi i negociatave dhe vetëm atëherë të mbyllet ndoshta një ose dy ose tre kapituj në varësi të shpejtësisë me të cilën do të zhvillohet ai proces negociator. Dhe ajo Qeveri duhet të shkojë në zgjedhje parlamentare. Për përgatitjen e zgjedhjeve parlamentare.

Kësaj oferte, e cila paraqet qëndrimin e Dimitar Kovaçevskit, nga ana ime është përgjigjur si më poshtë, e kuptoj ofertën drejt dhe për këtë kam qëndrimin e mëposhtëm, VMRO-DPMNE është e gatshme të hyjë në Qeveri me LSDM-në dhe partitë tjera politike. por pa pjesëmarrje në të njëjtën Qeveri të Bashkimit Demokratik për Integrim. VMRO-DPMNE është e gatshme të marrë pjesë në të duke i përgatitur zgjedhjet nga Qeveria teknike, e jo kjo Qeveri, 100 ditë para mbajtjes së atyre zgjedhjeve. Dhe, ndryshimet e mundshme kushtetuese duhet të vlejnë ditën kur do të fillojë ratifikimi i Protokollit për anëtarësim të Maqedonisë në BE nga parlamentet e 27 vendeve anëtare.

Ai e shënon se si shkelje e Kornizës Negociatore, unë pastaj i thashë, në rregull, kam një propozim për ty le të shkojmë në zgjedhjet e parakohshme parlamentare, të cilat do të mbahen në tre data, i dhashë si propozim, në vjeshtë në përgjithësi, për të formuar një qeveri të unitetit të gjerë kombëtar në të cilën Bashkimi Demokratik për Integrim nuk do të jetë pjesë dhe meqë nuk vendi anëtar i BE-së nuk ka asgjë kundër identitetit shekullor maqedonas, traditës, kulturës, zakoneve, gjuhës maqedonase, atëherë këtu jam gati të bisedoj me disa kryeministra të vendeve anëtare të BE-së në mbledhjen e ardhshme të Këshillit Evropian, për të votuar për një konfirmim, një garanci për të gjitha këto që le të flasim dhe të shohim nëse është vërtet ashtu siç na thonë, duke pasur parasysh se tani edhe Bullgaria ka një qeveri legjitime të zgjedhur nga Parlamenti Kombëtar atje.

Dhe me atë dokument le të dalim para qytetarëve maqedonas dhe të themi se Europa kësaj radhe qëndron pas identitetit shekullor maqedonas, kulturës, traditës, zakoneve, gjuhës së veçantë maqedonase dhe se më në fund Evropa ka një qëllim të pastër dhe të qartë përpara saj. që Maqedonia të jetë pjesë e familjes evropiane. Pastaj le të kërkojmë nga presidenti i Komisionit Evropian që të përgatisë një paketë specifike ekonomike për qytetarët dhe bizneset maqedonase në procesin e negociatave sepse duhet të jetë konkurruese në tregun evropian, në gjendje t’i mbajë njerëzit këtu, sepse ju e dini që migrimi, eksodi është i lartë.

Dhe së treti, duke pasur parasysh se takimi, përveç integrimeve evropiane, ishte edhe për fqinjësi të mirë, dhe fqinjësia e mirë do të thotë rrugë me dy drejtime, jo një kahshe, prandaj edhe fqinjët tanë duhet të jenë fqinjë të mirë. Do të doja të isha një fqinj i mirë me fqinjin tonë lindor, me Bullgarinë dhe nga ato 14, 13 çështje gjyqësore tashmë të përfunduara pranë Gjykatës Evropiane të të Drejtave të Njeriut në Strasburg, nga të cilat 6 janë përfundimtare dhe tashmë në shtator Bullgaria duhet t’i zbatojë ato. zgjidhni 3, Bullgaria për të zgjedhur 3 dhe zbatuar ato 3. Këtu Bullgaria zgjedh 3, ne nuk do t’i zgjedhim.

Nga këto 6 për të cilat aktualisht ka një ultimatum nga Këshilli i Ministrave në Këshillin e Evropës drejtuar Bullgarisë që do të pasojnë sanksione, të zgjedhim 3, vetëm 3 dhe t’i zbatojmë dhe pastaj do të themi se është mirë, ka vërtet një erë e re në fqinjin tonë lindor, ka fqinjësi të mirë dhe njerëzit në atë pjesë të vendit, pra në atë pjesë të Ballkanit, në Bullgari do të mund të ndjejnë se dikush në vendin e tyre qëndron pas tyre. Ai nuk e pranoi këtë në këtë moment, sepse do të thoshte ndryshim i kornizës së negociatave etj., por supozoj se do të mund të flisni pak më shumë me të kur të vijë këtu, dhe nuk e shoh këtu se atje. është një ndryshim në kuadrin e negociatave. Ne kërkojmë garanci, kërkojmë një paketë dhe kërkojmë kujdes, çfarë u takon njerëzve në Bullgari dhe çfarë është dhënë tashmë nga Gjykata Evropiane e të Drejtave të Njeriut dhe për të cilën ka një ultimatum përpara sanksioneve. nga Këshilli i Ministrave në Këshillin e Evropës.

Ne nuk kërkojmë asgjë më shumë se çfarë u takon atyre. Për të parë se identiteti maqedonas është realisht ai që është, se nesër nuk do të kemi vonesa në procesin e negociatave, sepse të gjithë thonë se këtu askush nuk ka problem, ja një mënyrë për të konfirmuar të gjitha këto, për të treguar kujdes. për njerëzit tanë atje, por edhe për të treguar shqetësim për qytetarët tanë maqedonas.

Këto ishin dy temat që diskutuam sepse arritëm në përfundimin se në këtë moment brenda parlamentit 80 deputetë ose dy të tretat nuk janë padyshim, një vit më vonë jemi në të njëjtin vend ndoshta edhe më larg nga ku ishim një vit më parë. Për më tepër, në pyetjen time se kur do të hyjë kjo në parlament, përgjigja ishte se do të jetë në dhjetë ditët e ardhshme. Mirë mirë them se do të jetë në dhjetë ditët e ardhshme, kur do ta votoni? Kur krijohen kushtet. Por mesa duket nuk ka kushte. A do ta torturojmë edhe publikun dhe shoqërinë maqedonase dhe këtu nuk pati përgjigje normale nga bashkëbiseduesi.

Si përfundim, vlerësoj se takimi i lidershipit tregoi qartë qëndrimet se në këtë moment nuk ka mazhorancë prej dy të tretash në parlament dhe se duhet të ketë një relaksim sa më shpejt në shoqëri dhe e vetmja rrugë është të shkohet sa më shpejt. zgjedhjet parlamentare praktikisht sa më shpejt që qytetarët të kenë një qeveri që e meritojnë, jo një qeveri që nuk përfaqëson interesat e tyre.