Këtë vit do të shpenzohen edhe 50 milionë euro, gjegjësisht 50 milionë euro do të merren hua nga Exim Bank kineze për përfundimin e autostradës Kërçovë – Ohër, shkruhet në programin e publikuar të Ndërmarrjes Publike “Rrugët shtetërore” për vitin 2024. Autostrada Kërçovë-Ohër është një nga rrugët që po ndërtohet për më shumë kohë, duke filluar nga. viti 2014.
Deri më tani është shpenzuar një pasuri në autostradën Kërçovë-Ohër 56,7 kilometra, e financuar nga Exim Bank kineze. Raporti i punës së PBPB-së për vitin 2022 tregoi se deri në fund të vitit paraprak tashmë ishin shpenzuar rreth 450 milionë euro.
Kontrata bazë, sipas së cilës autostrada prej 57 kilometrash duhej të përfundonte në vitin 2018, është përmirësuar me pesë aneks kontrata të tjera. Pesë anekset janë përfunduar nga 2018 deri në 2020. Një pjesë e anekseve i referohen zgjatjes së afatit, dhe një pjesë e huamarrjes shtesë në bankën kineze.
Sipas dokumentacionit, ajo duhet të jetë me një gjatësi prej 57 kilometrash dhe nëse realizohen njoftimet e fundit, i gjithë projekti për autostradën do të zgjasë nga nëntë deri në 11 vite.
Ndërtimi filloi në vitin 2014 dhe ishte planifikuar të siguronte një lidhje më efikase me qendrën kryesore turistike në Maqedoninë e Veriut. Parashikimet fillestare ishin se do të ishte gati në vitin 2018, por u konstatuan lëshime në trase dhe afati i ndërtimit u shty deri në qershor të vitit 2021. Projeksionet e fundit të qeverisë thonë se autostrada duhet të jetë gati në vitin 2023. Aneksi i fundit i kontratës për ndërtim, të cilit i referohet ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Blagoj Boçvarski, ka si afat të fundit vitin 2025.
Nga ana tjetër, për projektin me Korridorin 8 dhe Korridorin 10D, ku “Bechtel dhe Enka” do të ndërtojnë tre autostradë, janë planifikuar 250 milionë euro nga buxheti, por edhe rreth 25 milionë euro të pashpenzuara nga viti i kaluar, në mënyrë që. për këtë qëllim janë planifikuar rreth 275 milionë euro për vitin 2024.
Comments are closed for this post.