Qeveria e udhëhequr nga VMRO-DPMNE po punon për tërheqjen e linjave të reja ajrore dhe linjave të reja, thekson partia.

Fokusi është në zhvillimin e trafikut ajror dhe rritjen e konkurrencës në aeroportet vendase.

Politikat e zbatuara në trafikun ajror po japin rezultate konkrete.

Në vetëm pak muaj, qeveria e udhëhequr nga VMRO-DPMNE ka arritur të mundësojë dhjetëra destinacione nga dy aeroportet vendase, duke investuar në trafikun ajror dhe duke krijuar kushte më konkurruese udhëtimi dhe destinacione të reja për qytetarët.

Negociatat janë duke u zhvilluar edhe për një duzinë linjash të reja ajrore.

Shkupi është lidhur drejtpërdrejt me Parisin, me një linjë të re ajrore Shkup-Paris (Aeroporti Orly).

Është futur linja e re ajrore Ohër-Stamboll.

Pas 12 vitesh është rikthyer linja Shkup-Amsterdam.

Një fluturim i ri çarter nga Gjermania do të sjellë në Maqedoni të paktën 200 turistë çdo ditë. Të paktën një fluturim në ditë dhe nga 180 deri në 200 turistë do të mbërrijnë çdo ditë jashtë sezonit kryesor turistik.

Dy linja ajrore të reja nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit:

Shkup – Gjenevë e cila do të fillojë të funksionojë nga 3 nëntori 2025 dhe

Shkup-Paris (Aeroporti Orly) nga 2 Prill 2025.

Më parë janë nënshkruar marrëveshje për futjen e linjave të mëposhtme:

Ohër – Stamboll

Ohër – Basel Mulhouse

Shkup – Dubai

Shkup – Shtutgart

Shkup – Lion

Shkup – Barcelona

Negociatat po zhvillohen gjithashtu për vendosjen e një linje të re Shkup-Pragë, si dhe mundësinë e një linje të re Ohër-Karlovy Vary.

Përveç linjave të reja ajrore që janë prezantuar dhe ato që janë në negociata, për herë të parë që nga ndërtimi i aeroportit të Ohrit, po zgjerohen kapacitetet e tij dhe do të ndërtohet një ndërtesë e re terminali. Rindërtimi dhe objekti i ri administrativ në Aeroportin e Ohrit “Shën Apostulli Pal”.

Qëllimi është përmirësimi i cilësisë së jetës së qytetarëve të Maqedonisë, qarkullimi më i mirë i mallrave dhe shërbimeve, si dhe investimet dhe rritja e zhvillimit ekonomik, thonë nga VMRO DPMNE.