Jo shumë kohë më parë, vizita te një dermatolog konsiderohej e nevojshme vetëm për problemet me lëkurën ose para një seti fotografik. Tani jo më. Qoftë për shkak të rritjes së mediave sociale apo kulturës së të famshmëve, dekada e fundit ka parë që kërkimi për lëkurë në dukje pa të meta po rritet me shpejtësi. Një studim i fundit zbuloi se të rinjtë shpenzojnë më shumë para për lëkurën e se çdo grupmoshë tjetër (dhe më shumë se gjeneratat e mëparshme).
Dhe vetëm në vitin 2023, shpenzimet për kujdesin e lëkurës nga të rinjtë dhe adoleshentët u rritën me 20%. Teknologjia e ka bërë gjithashtu marrjen e këshillave të ekspertëve gjithnjë e më të arritshme. Dermatologjia në internet u zhvillua shpejt gjatë pandemisë kur kufizimet e Covid-19 nënkuptonin se mbi 90% e dermatologëve po përdornin “teledermatologji” (p.sh. thirrje video dhe imazhe dighitale për të diskutuar shqetësimet e lëkurës nga distanca) krahasuar me 14.1% para Covid-it, tha Akademia Amerikane e Dermatologjisë.
Ardhja e dermatologjisë dixhitale, e shtyrë përpara nga mjetet digjitale gjithnjë e më inovative dhe të sofistikuara, jo vetëm telefonat inteligjentë dhe aplikacionet e thirrjeve video, por edhe inteligjenca artificiale po mundësojnë një numër në rritje të markave globale të diagnostikojnë, përshkruajnë dhe prodhojnë kremra me porosi përmes dhomave të konsultimit virtual.
Comments are closed for this post.