Aleksandar Nikolloski, zëvendëskryeministër dhe ministër i Transportit, vuri në dukje se për herë të dytë në më pak se dy muaj, Qeveria po e lëshon në përdorim segmentin e dytë të autostradës Kërçovë – Ohër, me gjatësi 17 kilometra nga Klimeshtani deri në Ohër, që është gjithsej 34 kilometra ose më shumë se gjysma e të gjithë autostradës prej 57 kilometrash.

E para është 20 kilometra e gjatë, nga të cilat 17 janë në përdorim aktiv, dhe këto 17 kilometra, 34 kilometra në përdorim aktiv, që tashmë përfaqësojnë më shumë se gjysmën e të gjithë autostradës, dhe deri në fund të vitit të ardhshëm duhet ta përfundojmë të gjithë autostradën. Dallimi është i qartë dhe tregon qartë një ndryshim të madh në akses dhe punë. Më parë, për shtatë vjet nuk u bë asgjë këtu, autostrada ekzistuese u shkatërrua gjithashtu. Qytetarët e Ohërit, Strugës, Kërçovës dhe vendeve të tjera nuk mund të hynin as në aeroportin ndërkombëtar, dhe sot kemi aeroportin ndërkombëtar Shën Apostull Pali të lidhur me autostradë. Është një punë e madhe që dy aeroportet në Maqedoni të lidhen me autostradë, dhe trafiku ajror, për të cilin po punojmë shumë, është rritur gjithashtu, numri i turistëve është rritur, tha Nikolloski.

Ai uroi që autostrada të përdoret sa më shumë që të jetë e mundur, duke sjellë më shumë turistë në Ohër dhe Strugë, sa më shumë biznes të jetë e mundur, i cili do të shkonte jo vetëm në këtë pjesë të vendit, por, thotë ai, edhe përmes Korridorit 8 në Shqipërinë fqinje dhe duke e lidhur vendin me portin e Durrësit. Ai pret që së bashku me këtë autostradë, të zhvillohen edhe subjektet ekonomike, që do të thotë se sa më shumë njerëz do ta gjejnë lumturinë e tyre këtu.

Nikoloski theksoi se ky ishte një projekt i harruar dhe i braktisur, një projekt që qeveria e mëparshme e kishte lënë pas dore plotësisht dhe një simbol i paaftësisë dhe mosveprimit të qeverisë së mëparshme të LSDM-së dhe BDI-së.

Pres që kryqëzimi rrugor i Trebenishtës të përfundojë dhe të vihet në funksion brenda një muaji e gjysmë deri në dy. Tashmë po i prezantojmë kontraktorët për të punuar në seksionin e stabilizimit të pjerrësisë – problemi më i madh në këtë autostradë, dhe duhet të punojmë së bashku dhe ta përfundojmë atë. Kjo autostradë duhet të lidhet me autostradën që do të shkojë nga Bukojçani në Kërçovë, për të cilën tashmë ekziston një procedurë aktive për zgjedhjen e një kontraktori, dhe nga Bukojçani në Gostivar, puna aktive tashmë është duke u zhvilluar. Pres që deri në fund të vitit 2028, fillim të vitit 2029, të kemi një zgjidhje të plotë të autostradës që do të shkojë nga Shkupi nëpër Tetovë, Gostivar, Kërçovë, Strugë dhe Ohër, tha Nikolloski.

Drejtori i Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Koce Trajanovski, theksoi se deri më tani më shumë se 50 përqind e seksionit Kërçovë-Ohër është vënë në funksion.

-Gjatësia totale e Kërçovë – Ohër është 57 kilometra. Në korrik, lëshuam një pjesë të mirë, tani po lëshojmë rreth 17 km. Më shumë se 50 përqind e seksionit Kërçovë-Ohër tashmë po lirohet si seksion autostrade. U desh shumë përpjekje, shumë energji, sepse trashëguam një seksion ku punimet e ndërtimit praktikisht kishin ndaluar. Vështirë se mund të shihje një punëtor ndërtimi ose makinë ndërtimi në këtë seksion deri para një viti. Me ardhjen e kësaj Qeverie dhe të gjitha institucioneve që po ndihmojnë në këtë, arritëm në atë që bëmë sot, në mënyrë që nga Klimeshtani deri në Ohër, në një gjatësi prej 17 kilometrash, të mund të bëjmë një inspektim dhe së shpejti ky seksion do të lirohet me një ndërprerje të vogël pranë Trebenishtës, tha ai.

Trajanovski theksoi se ky është një nga seksionet më të vështira që është ndërtuar në vend, sepse, siç theksoi ai, po ndërtohet mbi asfalt të përhershëm dhe një kryqëzim rrugor.

Ky është një nga seksionet më të vështira që është ndërtuar në Maqedoni. Po ndërtohet mbi asfalt të përhershëm, në një kryqëzim të përhershëm rrugor, në të cilin nuk e di sa herë ka kthesa majtas dhe djathtas, në mënyrë që e njëjta rrugë të mund të shndërrohet në një seksion autostrade nga një rrugë e zakonshme. Dhe problemi i dytë i madh është se kalon nëpër pesë vendbanime, Mesheishta, Trebenishta, Gorenci, Orovnik dhe Podmolje. Ndoshta më shumë se 100 njerëz shkuan direkt nga shtëpitë e tyre në këtë rrugë. E gjithë kjo duhej të planifikohej dhe ekzekutohej mirë. Kjo është arsyeja pse u ndërtuan rrugët hyrëse, të cilat para mbërritjes sonë nuk kishin asnjë ide për to, nuk kishte shpronësim, nuk kishte projektim ose ishin vetëm pjesërisht të projektuara. Është shumë e vështirë të ndërtohet një rrugë aty ku ka zona të dendura me popullsi ose fshatra të gjalla si këto në Debrcë dhe Ohër, tha Trajanovski.

Kryetari i Komunës së Ohrit, Kiril Pecakov, theksoi se me këtë ngjarje simbolike ata duan të dërgojnë një mesazh të qartë se e ardhmja e vendit po ndërtohet përmes punimeve të betonit. Pjesa e segmentit që po e vëmë në funksion sot, siç theksoi ai, është një hap tjetër përpara dhe një motiv për të vazhduar me vendosmëri dhe përgjegjësi edhe më të madhe drejt qëllimit përfundimtar, që është vendosja e trafikut përgjatë gjithë gjatësisë së segmentit të autostradës.

-8 shtatori nuk është vetëm një datë historike, është detyrimi ynë të ndërtojmë një shtet që do të sigurojë një jetë më të mirë për qytetarët e tij. Me vepra të tilla, ne e përmbushim këtë detyrim dhe krijojmë kushte më të mira për veten tonë dhe për brezat e rinj që do të vijnë. Uroj që çdo kilometër i ri asfalti i shtruar këtu të sjellë zhvillim, lidhshmëri dhe prosperitet për të gjithë rajonin Jugperëndimor. Uroj që të gjithë së bashku të jemi dëshmitarë të shumë projekteve të tjera të suksesshme infrastrukturore në të ardhmen! Festa e nesërme qoftë e lumtur dhe e përjetshme, qoftë e përjetshme Maqedonia!, tha Petsakov.