Dy lote autostradash në shtatë muaj. Ky është rezultati i qeverisjes së re të VMRO-DPMNE-së në sferën e infrastrukturës, i pëlqen apo nuk e pëlqen dikujt, kur shikon në semafor, këto janë shifra. Dje është hapur pjesa Gradsko – Drenovë, e cila është pjesë e autostradës së shpejtë Gradsko – Farish, në gjatësi prej 15.5 kilometrash. Shumica e parave vijnë nga fondet IPA të BE-së dhe janë pjesë e buxhetit.

Por kjo nuk është aq e rëndësishme, kishte dhe duhet të ketë para për autostrada, problemi deri tani ka qenë mungesa e interesit apo pamundësia e qeverisë së mëparshme për të trajtuar projekte të mëdha infrastrukturore. Filluar, e papërfunduar kjo ishte fotografia e rrugëve Gradsko-Prilep dhe Stracin-Kriva Pallankë. Është e vërtetë që këto autostrada janë nisur në kohën e LSDM-së, por tjetër është të fillohet dhe tjetër është kapaciteti për ta përfunduar.

Rruga Gradsko-Prilep është pjesë e Korridorit 10D, i cili lidh Maqedoninë me Evropën, duke e bërë atë një lidhje të rëndësishme transporti nga e cila do të përfitojnë të gjithë. Synimi i radhës është autostrada nga Prilepi në Manastir dhe prej andej në kufirin grek.

Do të përfundonte në vitin 2027. Në atë kohë pritet të përfundojë ndërtimi i autostradës Gostivar-Bukojçan-Kërçovë, me punë intensive edhe në rrugën Tetovë-Gostivar, e cila do të bëhet autostradë. Dëshiroj të njoftoj se vitin e ardhshëm, 2026, pres që të përfundojë ndërtimi i autostradës Kërçovë-Ohër, e cila ishte plotësisht e ngecur për shkak të bllokadave nga qeveria e kaluar – theksoi kryeministri. Mickoski.

Synimi i radhës është autostrada “e përjetshme” Kërçovë-Ohër, një pjesë e mirë e së cilës do të hapet për këtë sezon turistik dhe përfundimi i plotë pritet deri në fund të vitit 2026.