Friday, 21 September 2018 | Lajme: 0

Mund të dobësoheni edhe pa pasur uri

Gjithmonë është besuar që humbja e peshës do të thotë të kesh uri. Por e vërteta është se nëse hani pak ngadalësohet metabolizmi duke favorizuar rënien në peshë.

Por ka disa strategji që mund t’ju ndihmojnë për një stil më të mirë jete. Ndiqni fotogalerinë me këshilla!

Shpesh pesha e tepërt vjen dhe si pasojë e ushqimeve që konsumojmë që janë pak të shëndetshme. Konsumi i ëmbëlsirave me sheqer të rafinuar është armiku numër një. Fokusohuni tek frutat, biskotat integrale, perimet, çajrat etj. Nëse ju pëlqejnë ëmbëslirat, përdorni mjaltin apo fruta.

Asnjëherë mos i kaloni vaktet, pasi nëse shmangni ndonjë vakt trupi kalon në reduktimin e shpenzimit të energjisë dhe vakti pasardhës do të jetë më i bollshëm për shkak të urisë. Përgatisni tre vakte kryesore, mëngjes, drekë dhe darkë dhe dy mesvakte.

Pini ujë mjaftueshëm është mjaft e rëndësishme për rënien në peshë. Ndodh edhe që të ngatërroni etjen me urinë, prandaj rekomandohet që të pini ujë sa herë keni oreks, dhe pasi të konsumoni vaktet. Ideale është 6 deri në 8 gota ujë.
Të mbash ankthin në kontroll është mjaft e rëndësishme, pavarësisht se shkaku i vërtetë i urisë nervoze. Ju duhet forca e vullnetit.